KSIĘGOWOŚĆ

W ZAKRESIE ŚWIADCZONYCH PRZEZ NAS USŁUG KSIĘGOWYCH
ZNAJDUJE SIĘ:


1. PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH:

  • opracowanie zakładowego planu kont;
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych;
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji;
  • sporządzanie bilansów, rachunków wyników;
  • okresowe opracowanie sprawozdań dla GUS i NBP;
  • przygotowywanie niezbędnych zestawień, pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady Nadzorczej itp.;
  • konsolidację sprawozdań finansowych.

2. PROWADZENIE KSIĄG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW:

  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych; sporządzanie deklaracji i rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT) oraz podatku od towarów i usług (VAT);
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji oraz ewidencji wyposażenia;
  • bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego;
  • sporządzanie rozliczeń rocznych.

3. EWIDENCJA PRZYCHODÓW:


  • miesięczne naliczanie podatku (PPE);
  • bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT);
  • sporządzanie rozliczeń rocznych.

4. RAPORTOWANIE:


  • przekazywanie informacji rozliczeniowych i raportów specjalnych;
  • opracowanie raportów w językach obcych - zgodnie z wymogami Klienta